
Enorme rotzooi Lage Bergse Bos
Algemeen 1.569 keer gelezenBergschenhoek - Het was gistermiddag een enorme troep rond een afvalbak bij de parkeerplaats Mollenplaats in het Lage Bergse Bos.
“Er zit een klep op de afvalbak, daar kunnen vogels niet bij, lijkt mij. Alles is zo mooi geworden in het bos, jammer van deze puinhoop!”, mailt een recreant aan onze redactie.















