
Donateursactie Oranjecomité levert prijs op
Algemeen 108 keer gelezenBleiswijk - Het Oranjecomité Bleiswijk heeft onlangs de winnaar bekendgemaakt van een modecheque ter waarde van 200 euro.
De prijs werd verloot onder donateurs die hebben bijgedragen aan de Koningsdagfestiviteiten van 2026. De gelukkige winnares is Hetty Bes-Vet. Omdat zij zelf verhinderd was, nam haar dochter de cheque met een grote glimlach in ontvangst uit handen van voorzitter Leon Erwich. De modecheque is te besteden bij Verbakel Womenswear in Bleiswijk. Het Oranjecomité bedankt alle donateurs voor hun steun aan een geslaagde Koningsdag.















