Afbeelding

Hitteprotocol: aangepaste afvalinzameling

Algemeen 246 keer gelezen

Lansingerland - Afvalinzamelaar REMONDIS hanteert vanaf maandag 22 tot en met vrijdag 26 juni een hitteprotocol. 

Dit betekent dat er vroeger dan normaal wordt gestart met het inzamelen van afval. Houd er dus rekening mee dat containers een uur eerder, uiterlijk 06.30 uur, aan de straat gezet moeten worden. Ook worden inzamellocaties de komende dagen niet nagereden. Bij een temperatuur van boven de 37 graden, zal de inzameling volledig worden stilgelegd. Vragen of opmerkingen? Stuur dan een e-mail naar afval@lansingerland.nl.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant