
Jean-Paul Meuldijk stapt uit fractie Leefbaar 3B
Algemeen 216 keer gelezenLansingerland - Gemeenteraadslid Jean-Paul Meuldijk heeft op maandag 22 juni bij de voorzitter van de gemeenteraad kenbaar gemaakt als zelfstandige fractie verder te gaan.
Jean-Paul is vier jaar gemeenteraadslid en drie jaar bestuursvoorzitter geweest namens Leefbaar 3B. Meuldijk geeft als reden voor zijn afsplitsing aan, dat er voor hem een ‘onleefbare’ situatie met onverenigbare inzichten is ontstaan. Hij staat naar eigen zeggen al ruim twintig jaar voor het oprecht en echt betekenis geven aan het lokale gedachtengoed in politiek en bestuur. Door een wijziging in de samenwerkingsvorm en -relatie, hoopt Jean-Paul de fractie van Leefbaar 3B op inhoud te kunnen blijven vinden. “Juist vanuit betrouwbaarheid, betrokkenheid en het bundelen van lokale krachten, zal ik een zo effectief mogelijke bijdrage blijven leveren aan het realiseren van doelen in lijn met Leefbaar 3B”, zegt hij. Meuldijk zal in de raad zijn werk gaan doen vanuit de eenmansfractie ‘Lansingerland WELL’.
Wordt vervolgd.















