Foto: Spa Media
Foto: Spa Media

Auto en bedrijfsbus botsen op N209

Algemeen 1.438 keer gelezen

Bleiswijk - Dinsdagmiddag zijn een automobilist en een bestuurder van een bestelbus met elkaar in botsing gekomen op de N209 / Overbuurtseweg in Bleiswijk.

Rond 14.15 uur werden de hulpdiensten gealarmeerd vanwege een ongeval tussen twee automobilisten. Het ongeval vond plaats net na de kruising met de Groendalseweg in de richting van Bergschenhoek. De politie en ambulancedienst kwamen met spoed ter plaatse. De bestuurder van de personenauto wordt door het ambulancepersoneel nagekeken op verwondingen.

Als gevolg van het ongeval is de N209 in de richting van Bergschenhoek afgesloten voor het verkeer. Het verkeer kan gebruik maken van de parallelweg om voorbij het ongeval te rijden.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant