
Opnieuw melding nepagent
Algemeen 209 keer gelezenBleiswijk – Opnieuw is er melding gedaan van poging oplichting door een nepagent.
Een inwoonster van Bleiswijk kreeg op maandag 8 juni een telefoontje van een ‘medewerkster’ van de recherche. Het slachtoffer moest even terugbellen naar een opgegeven nummer. Gelukkig heeft mevrouw dit niet gedaan en is de politie gebeld. Begin deze maand werden twee inwoners uit Berkel telefonisch benaderd door een nepagent. In een van de gesprekken gaf de beller aan bij de politie Haaglanden te werken. In beide gevallen is er geen succes geweest voor de oplichters. Of het hier om dezelfde dader gaat, is niet bekend.















