Na afloop ging de burgemeester langs verschillende tafels om persoonlijk met bezoekers in gesprek te gaan.
Na afloop ging de burgemeester langs verschillende tafels om persoonlijk met bezoekers in gesprek te gaan.

Burgemeester in gesprek met senioren tijdens soosmiddag

Algemeen 153 keer gelezen

Bergschenhoek - Tijdens de maandelijkse soosmiddag van KBO Bergschenhoek heeft burgemeester Rik van der Linden op dinsdag 16 juni kennisgemaakt met de aanwezige senioren. 

De bijeenkomst bood gelegenheid voor een open gesprek tussen de burgemeester en inwoners, waarbij zowel lokale ontwikkelingen als persoonlijke ervaringen aan bod kwamen. Het bezoek begon met een toelichting op de vier ouderenbonden in Lansingerland en hun samenwerking. Ook werd aandacht besteed aan de activiteiten die KBO Bergschenhoek voor ouderen organiseert. Vervolgens vertelde Van der Linden over zijn persoonlijke achtergrond en blikte hij terug op zijn eerste zes maanden als burgemeester van Lansingerland. Tijdens de vragenronde maakten verschillende aanwezigen gebruik van de gelegenheid om zorgen en aandachtspunten naar voren te brengen. Met name de toenemende onveiligheid op straat door fatbikes en elektrische steps werd genoemd. De burgemeester gaf aan dat dit onderwerp ook binnen de gemeenteraad wordt besproken en dat de afgelopen periode meer bekeuringen zijn uitgedeeld. Tegelijkertijd benadrukte hij dat handhavers niet altijd en overal kunnen worden ingezet. De deelnemers kijken terug op een informatief en gewaardeerd bezoek.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant