Afbeelding

Opnieuw overlast Rottebanbrug

Algemeen 167 keer gelezen

Bergschenhoek – Door het mooie weer is opnieuw overlast ontstaan bij de Rottebanbrug. 

Zowel zaterdag 20 juni, als zondag 21 juni ontving de politie meldingen dat jeugd zorgde voor gevaarlijke situaties, onder andere door spullen naar passerende boten te gooien. De politie gaat meer bekeuringen uitdelen bij komende meldingen.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant