Afbeelding

Diefstal personenauto

Algemeen 930 keer gelezen

Bleiswijk – In de nacht van maandag 31 maart en dinsdag 1 april is vanaf de Tuin van Rembrandt in Bleiswijk een personenauto gestolen.

De groengrijze auto stond hier in een parkeervak geparkeerd. Mogelijk heeft de diefstal plaatsgevonden omstreeks drie uur in de ochtend. Heeft u iets gezien neem dan contact op met de politie.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant