
Diefstal personenauto
Algemeen 930 keer gelezenBleiswijk – In de nacht van maandag 31 maart en dinsdag 1 april is vanaf de Tuin van Rembrandt in Bleiswijk een personenauto gestolen.
De groengrijze auto stond hier in een parkeervak geparkeerd. Mogelijk heeft de diefstal plaatsgevonden omstreeks drie uur in de ochtend. Heeft u iets gezien neem dan contact op met de politie.















