Afbeelding

Veerpont ‘t Verlaat gaat De Rotte weer op

Algemeen 1.487 keer gelezen

Bleiswijk - Vanaf zaterdag 5 april vaart veerpont ‘t Verlaat in de weekenden en op Tweede Paasdag. Vanaf maandag 28 april tot en met zondag 28 september vaart de pont dagelijks tussen 11.00 uur en 17.30 uur. 

In oktober alleen nog in het weekend. Veerpont ‘t Verlaat is al jaren een begrip. Een oversteek met het pontje is een leuke afwisseling van een fiets- of wandeltocht. De vrijwillige schippers varen de pont van de steiger aan de Bleiswijkse kant bij restaurant Meerenbos naar de ‘Zevenhuizeroverkant’, of, als de drukte het toelaat, naar de steiger bij eetcafé de Roerdomp. De kosten zijn 50 cent per oversteek. Pinnen kan niet.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant