zondag 17 november 2019 | week 46
Home » Advertorial » Autohaag Zeeuw maakt je blij tijdens de #DOESLIEF actieweken

Autohaag Zeeuw maakt je blij tijdens de #DOESLIEF actieweken

Duizenden euro’s voordeel én u steunt een goed doel!

Autohaag Zeeuw maakt je blij tijdens de #DOESLIEF actieweken

Regio – #DOESLIEF; misschien heeft u er al eerder over gehoord. Een kreet die in het leven is geroepen om wat aardiger tegen elkaar te doen. En ook Autohaag Zeeuw doet mee. Tijdens de #DOESLIEF actieweken stapt de klant extra voordelig in een nieuwe Renault of Kia.

#DOESLIEF voordeel kan afhankelijk van het gekochte merk, oplopen tot maar liefst € 4.300,- en voor elke verkochte auto doneert Autohaag Zeeuw € 100,- aan een goed doel. Aan de klant de keus aan welk goed doel Autohaag Zeeuw doneert: Amref Flying Doctors, Make-A-Wish of Het Vergeten Kind.
De missie van Amref Flying Doctors is het structureel verbeteren van de gezondheid van kwetsbare bevolkingsgroepen in Afrika, zodat zij de kans krijgen om aan armoede te ontsnappen.
Make-A-Wish vervult de allerliefste wensen van kinderen tussen de 3 en 18 jaar met een ernstige, soms zelfs levensbedreigende ziekte.
Het Vergeten Kind zorgt ervoor dat kwetsbare kinderen in Nederland hun verleden achter zich kunnen laten en kunnen werken aan een toekomst.

Facebook-actie

In de showrooms van Autohaag Zeeuw staat een #DOESLIEF photobooth voor deze #DOESLIEF Facebook-actie. Men kan hier een foto maken en op de foto aangeven welk van bovengenoemde goede doelen men wil steunen. De foto en het daarbij behorende goede doel met de meeste likes en deelacties krijgt van Autohaag Zeeuw nog eens € 1.000,- extra gedoneerd.
Deze actie is geldig tot en met 27 juli 2019 dus wees er snel bij.
Kijk voor meer informatie op: www.autohaagzeeuw.nl.

Check Also

Internationale nominatie Anthura

Bleiswijk - Anthura is genomineerd voor de prestigieuze 'International Grower of the Year Award' in de categorie ‘jonge planten’. Op dinsdag 28 januari 2020, tijdens de IPM in Essen, wordt de winnaar bekend gemaakt. Tien bedrijven uit acht landen in vier categorieën strijden om deze mooie prijs.

Geef een reactie