vrijdag 17 augustus 2018 | week 33
Home » Advertorial » Asya Doner verhuist naar eigen ‘buur’pand

Asya Doner verhuist naar eigen ‘buur’pand

Asya Doner verhuist naar eigen ‘buur’pand

Bergschenhoek – Na tien jaar met veel plezier vanuit het huidige (vrijstaande) pandje aan de Dorpsstraat gewerkt te hebben (25 juli was het precies tien jaar geleden) zetten vader Mustafa en zoon Onur deze week met hun zaak Asya Doner de stap naar een fraai eigen pand. Eveneens in de Dorpsstraat; zij hebben het pand gekocht waar voorheen een opticien en vervolgens Maison Chocola in zaten. De buren dus.

Trees Borkus-Henskens

Asya Doner opent woensdag 1 augustus de deuren van een schitterend pand dat van boven tot onder is vernieuwd. “Toen de vorige huurder vertelde dat zij ging verhuizen naar een andere locatie vroeg zij of dit iets voor ons was,” vertelt Onur. “We waren eigenlijk niet van plan te verhuizen, maar na een gesprek met de eigenaar konden we het kopen. Met als gevolg dat we het nu helemaal naar eigen smaak kunnen inrichten. Alles is eerst leeggehaald en vervolgens zijn we twee maanden bezig geweest met de nieuwe opbouw. We zijn erg enthousiast over de mooie ruimte en ontvangen daar graag onze gasten in.”

Breder assortiment

Binnen staat een prachtige koel- en bakopstelling met daarboven tv schermen waarop het aanbod van Asya Doner te zien is. Er is bovendien plaats voor twintig bezoekers die binnen kunnen komen eten. Maar ook buiten rond het pand staan de tafeltjes en stoelen gereed.
“We krijgen een breder assortiment. Naast Doner en kebab, kapsalon en Turkse pizza presenteren we nu tevens kipspecialiteiten, tapas en baklava. Om ter plaatse op te eten of mee te nemen.”
Zaterdag 4 augustus wordt de feestelijke opening gevierd met tal van smakelijke aanbiedingen (zie de advertentie in deze Heraut).

Check Also

HelloFresh opent nieuw distributiecentrum in Bleiswijk

Bleiswijk - Maaltijdboxleverancier HelloFresh opende woensdag 11 juli het nieuwe distributiecentrum op bedrijventerrein Prisma in Bleiswijk. Met de ingebruikname van het 21.000 vierkante meter tellende centrum - dat meer dan twee keer zo groot is als het voormalige distributiecentrum - heeft HelloFresh de mogelijkheid om z’n klanten een nog groter en uitgebreider assortiment aan te bieden. Daarnaast kan het bedrijf de service nog persoonlijker, efficiënter en flexibeler inzetten.