zondag 16 december 2018 | week 50
Home » Algemeen » Bibliotheek Oostland meet klanttevredenheid

Bibliotheek Oostland meet klanttevredenheid

Lansingerland – Vanaf 1 maart 2018 wordt er een klanttevredenheidsonderzoek gehouden in de vestigingen Pijnacker en Berkel en Rodenrijs van Bibliotheek Oostland. De bibliotheek wil graag de mening van haar lezers weten over haar dienstverlening. Ook is ze benieuwd of de aanpassingen die zijn ingevoerd naar aanleiding van het vorige klanttevredenheidsonderzoek in 2015 effect hebben op de beleving van de bibliotheek. Onderzoeksbureau Appinion heeft in de beide vestigingen informatiezuilen geplaatst waarop de enquête digitaal kan worden ingevuld.
Omdat de bibliotheek veel waarde hecht aan de mening van haar klanten, ontvangt iedereen die deze enquête invult een mooie duurzame bibliotheektas. Wie bij de enquête zijn of haar mailadres invult, maakt kans op een jaar lidmaatschap van de bibliotheek. Openingstijden en adressen zijn te vinden op de website www.bibliotheekoostland.nl.

Check Also

Welzijn Lansingerland bedankt Plus Koelhuis

Welzijn Lansingerland bedankt Plus Koelhuis Bergschenhoek – Van Plus Koelhuis mocht Welzijn Lansingerland een groot …

Geef een reactie